Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Rabce–Zdroju ogłasza konkurs na stanowisko referenta ds. administracyjno-kadrowych w wymiarze 1 etatu
Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Rabce – Zdroju
ogłasza konkurs na stanowisko referenta ds. administracyjno-kadrowych
w wymiarze 1 etatu
Działając na podstawie art. 11 i art. 12 oraz art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 902), Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 18 marca 2009 r. w sprawie zasad wynagradzania pracowników samorządowych (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1786, z późn. zm.) oraz Zarządzenia Nr 5/2018 Dyrektora Domu Pomocy Społecznej w Rabce - Zdroju z dnia 28 lutego 2018 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Domu Pomocy Społecznej w Rabce – Zdroju, ul. Parkowa 4.
- Nazwa i adres jednostki: Dom Pomocy Społecznej w Rabce - Zdroju, ul. Parkowa 4.
II.stanowisko: referent ds. administracyjno – kadrowych.
III.Określenie wymagań:
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie co najmniej średnie;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku;
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- znajomość przepisów dotyczących zasad działania jednostek samorządowych innych, w szczególności:
- ustawa o pracownikach samorządowych,
- rozporządzenie w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych,
- kodeks pracy,
- kodeks postępowania administracyjnego,
- Ustawa o ochronie danych osobowych,
- Prawo zamówień publicznych.
- ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych,
- ustawa o systemie ubezpieczeń społecznych,
- ustawa o świadczeniach z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa.
- obsługa komputera, drukarki, kserokopiarki
- pozostałe wymagania dla stanowisk urzędniczych określa art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902).
Wymagania dodatkowe:
- mile widziana obsługa programu kadrowo-płacowego TG Soft FK,
- staż pracy w administracji samorządowej w charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku
V. Zakres wykonywania zadań na stanowisku:
- Prowadzenie spraw kadrowych tj.
- kompletowanie oraz prowadzenie akt osobowych pracowników, bieżąca aktualizacja zmian wraz z pisemną informacją do księgowości, archiwizacja i zabezpieczanie dokumentacji,
- prowadzenie rozliczenia i ewidencji czasu pracy pracowników i weryfikacja danych w tym zakresie do naliczenia wynagrodzeń,
- sporządzanie comiesięcznych list płac, list obecności, sporządzanie ewidencji i sprawozdawczości dot. zatrudnienia,
- prowadzenie zagadnień związanych ze szkoleniem i podnoszeniem kwalifikacji załogi,
- przygotowywanie niezbędnych danych oraz informacji dotyczących realizacji uprawnień pracowniczych wynikających z ubezpieczenia – w tym uprawnień rentowych i emerytalnych, kompletowanie wniosków do ZUS.
- Organizacja prac związanych z wdrażaniem oraz przestrzeganiem obowiązków wynikających z Ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz uregulowań wewnętrznych – prowadzenie niezbędnej dokumentacji, ewidencji oraz sprawozdawczości w tym zakresie, w tym m.in.
- planowanie zamówień,
- prowadzenie rejestru zamówień,
- koordynacja prac związanych z realizacją zakupów,
- organizacja postępowań,
- wykonywanie sprawozdawczości.
- Prowadzenie dziennika podawczego.
- Prowadzenie kasy.
- Prowadzenie spraw związanych wystawianiem faktur ośrodkom pomocy społecznej.
- Prowadzenie spraw związanych z archiwizowaniem dokumentów.
- Prowadzenie ewidencji dokumentów biurowych, magazynu i archiwum.
- Dokonywanie zakupów materiałów biurowych, zbieranie zapotrzebowań i rozdział zakupionych materiałów.
- Prowadzenie ewidencji zużycia paliwa oraz materiałów eksploatacyjnych pojazdu DPS.
- Opracowywanie projektów regulaminów, instrukcji i zakresów czynności.
- Prowadzenie rejestru skarg i wniosków.
- Powadzenie strony internetowej Domu i BIP.
- Bezpośredni udział w pracach związanych z inwentaryzacją składników majątkowych DPS.
- Prowadzenie innych spraw zleconych przez bezpośredniego przełożonego
- Prowadzenie całości spraw związanych z administrowaniem danymi osobowymi oraz bezpieczeństwem informacji.
- Wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonego a nie ujętych w niniejszym zakresie.
- Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Praca na IV kondygnacji w pomieszczeniach biurowych, występują bariery architektoniczne w postaci schodów.
VII.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
poniżej 6%
VIII.Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV),
- list motywacyjny,
- kopia dowodu osobistego,
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
- kwestionariusz osobowy,
- Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
Kopie innych dokumentów i oświadczeń:
- kopie świadectw pracy i ukończonych kursów,
- kopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje,
VIII.określenie terminu i miejsca składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Domu Pomocy Społecznej w Rabce – Zdroju, ul. Parkowa 4 lub pocztą na adres:
Dom Pomocy Społecznej w Rabce – Zdroju, ul. Parkowa 4, 34-700 Rabka – Zdrój, z dopiskiem:
„Dotyczy naboru na stanowisko referenta”, w terminie do dnia 16 marca 2018 r. godzina 11:00
Aplikacje które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane
- Informacje dodatkowe:
- Z wyłonionym kandydatem zostanie zawarta umowa o pracę na czas określony, do czasu powrotu osoby z urlopu wychowawczego.
- Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223 poz. 1458 z późn zm.).
- Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Domu Pomocy Społecznej w Rabce- Zdrój zostaną dołączone do jego akt osobowych.
- Nabór zostanie przeprowadzony w dwóch etapach: I etap - sprawdzenie ofert pod względem formalnym bez udziału kandydatów; II etap - rozmowa kwalifikacyjna.
- O terminie i miejscu przeprowadzenia II etapu kwalifikacji kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni alternatywnie: drogą elektroniczną, telefonicznie lub listownie, co najmniej na 3 dni przed terminem. Osoby, których oferty nie spełnią ustalonych wymagań formalnych, zostaną poinformowane o tym fakcie w tym samym trybie, a złożone przez nie dokumenty zostaną im zwrócone.
- W toku postępowania konkursowego Komisja wyłoni nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów, spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe.
- Zastrzega się możliwość odwołania lub unieważnienia konkursu bez podania przyczyny.
- Informacja o wyniku konkursu zostanie zamieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej /www.nowotarski.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w budynku Domu Pomocy Społecznej w Rabce - Zdroju, ul. Parkowa 4.
Rabka – Zdrój, 2 marca 2018 r.