Starostwo Powiatowe w Nowym Targu ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy "Podinspektora ds. komunikacji i transportu" | Praca

Menu dodatkowe

Na skróty

Ustawienia

Wyszukiwarka

Treść strony

Starostwo Powiatowe w Nowym Targu ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy "Podinspektora ds. komunikacji i transportu"

status: zamkniete

Ogłoszenie nr 3/2023

 

 

STAROSTWO POWIATOWE W NOWYM TARGU

OGŁASZA NABÓR

 NA WOLNE STANOWISKO PRACY

  Podinspektora ds. komunikacji i transportu 

 

 

1. Liczba lub wymiar etatu:  1

2. Miejsce wykonywania pracy:  Nowy Targ

3. Wymagania niezbędne:

  1. Wykształcenie wyższe co najmniej licencjackie,
  2. Znajomość przepisów ustawy Prawo o ruchu drogowym oraz przepisów wykonawczych do tej ustawy, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie powiatowym,
  3. Znajomość obsługi komputera w zakresie podstawowych programów edycyjnych                             i kalkulacyjnych,
  4. Obywatelstwo polskie,
  5. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  6. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  7. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku,
  8. Nieposzlakowana opinia.

4. Wymagania dodatkowe:

  1. Preferowany staż pracy co najmniej 1 rok,
  2. Preferowane kierunki studiów: administracja, prawo, ekonomia,
  3. Sumienność, rzetelność, umiejętność dobrej organizacji pracy.

5. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Rejestracja i wyrejestrowanie pojazdów,
  2. Kierowanie na nabicie numerów identyfikacyjnych pojazdów (nadawanie numerów identyfikacyjnych, wydawanie zgód na wykonanie tabliczek znamionowych zastępczych),
  3. Wykonywanie czynności kancelaryjnych określonych w instrukcji kancelaryjnej (obsługa dziennika korespondencji w zakresie korespondencji dotyczącej zakresu działania Wydziału Komunikacji i Transportu, obsługa kancelaryjna i prowadzenie magazynu akt Wydziału Komunikacji i Transportu),
  4. Zakładanie i prowadzenie przewidzianych przepisami prawa rejestrów i ewidencji,
  5. Wykonywanie innych czynności zleconych przez bezpośredniego przełożonego związanych
    z realizacją zadań Wydziału Komunikacji i Transportu.

6. Warunki pracy:

    1)  Warunki dotyczące pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

Praca odbywa się w biurze, nie wymaga częstych kontaktów  i  spotkań poza Starostwem.

    2)  Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

Budynek Starostwa jest wyposażony w podjazd i windę co umożliwia wjazd oraz przemieszczanie się po budynku osobom poruszającym się na wózkach inwalidzkich.

Narzędzia i materiały pracy: komputer wyposażony w pakiet biurowy, umożliwiający przygotowywanie dokumentów, prezentacji oraz dokonywania obliczeń.

7. Informacje dodatkowe:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%.

 

 

8. Wymagane dokumenty:

  1. Życiorys (CV),
  2. List motywacyjny,
  3. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (druk do pobrania pod ogłoszeniem),
  4. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje,
  5. Kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających staż pracy kandydata,
  6. Oświadczenia kandydata:
    1. o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
    2. o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
    3. że nie był skazany prawomocnym  wyrokiem sądu  za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

W przypadku, gdy kandydat przekazuje dobrowolnie, z własnej inicjatywy dane stanowiące szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, do składanej dokumentacji

aplikacyjnej powinien dołączyć oświadczenie o wyrażeniu zgody na ich przetwarzanie w procesie naboru (druk do pobrania pod ogłoszeniem).

 

9. Kopie innych dokumentów i oświadczeń:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Nowym Targu, ul. Bolesława Wstydliwego 14 lub pocztą na adres: Starostwo Powiatowe,  34-400 Nowy Targ, ul. Bolesława Wstydliwego 14, z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko   „Podinspektora ds. komunikacji i transportu”, w  terminie do dnia 6 lutego 2023r.  

Aplikacje, które wpłyną do Starostwa Powiatowego po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną telefonicznie zaproszeni na ocenę końcową kandydatów.

W przypadku niespełnienia wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu o naborze, dokumenty aplikacyjne zostaną zwrócone po ich weryfikacji.

W przypadku spełnienia wymagań formalnych i wyboru na stanowisko określone w ogłoszeniu  o naborze, dokumenty aplikacyjne (po przedłożeniu do wglądu ich oryginałów), zostaną dołączone do akt osobowych pracownika i będą przechowywane przez cały okres zatrudnienia oraz przez okres  10 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym stosunek pracy uległ rozwiązaniu lub wygasł, chyba że odrębne przepisy przewidują dłuższy okres przechowywania dokumentacji pracowniczej.

przypadku spełnienia wymagań formalnych i znalezienia się w gronie pozostałych 4 najlepszych niewybranych kandydatów, dokumenty aplikacyjne będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wybraną na stanowisko określone w ogłoszeniu o naborze, na wypadek zaistnienia konieczności ponownego obsadzenia tego samego stanowiska, po tym czasie dokumenty zostaną zwrócone.

Dokumenty kandydatów, którzy nie znaleźli się w gronie pięciu najlepszych, zostaną im zwrócone.

Jednocześnie informuję, iż zgodnie z art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2022r. poz. 530), informacja o wyniku  naboru zostanie opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej /www.nowotarski.pl/ oraz  umieszczona na tablicy informacyjnej w budynku Starostwa Powiatowego przy ul. Bolesława Wstydliwego 14
w Nowym Targu
.

 

 

Metka

Podmiot publikujący
Starostwo Powiatowe w Nowym Targu
Informację wytworzył
Krzysztof Faber - Starosta Nowotarski
Data wytworzenia
27.01.2023
Informację opublikował
Magdalena Węgrzyn
Data publikacji
27.01.2023
Informację zmienił
Magdalena Węgrzyn
Data ostatniej zmiany
10.02.2023
Nazwa pliku
Informacja o wynikach naboru na stanowisko "Podinspektora ds. komunikacji i transportu"
Podmiot publikujący
Starostwo Powiatowe w Nowym Targu
Informację wytworzył
Krzysztof Faber - Starosta Nowotarski
Data wytworzenia
10.02.2023
Informację opublikował
Magdalena Węgrzyn
Data publikacji
10.02.2023
Nazwa pliku
1 Ogłoszenie naboru Podinspektor ds. komunikacji i transportu
Podmiot publikujący
Starostwo Powiatowe w Nowym Targu
Informację wytworzył
Krzysztof Faber - Starosta Nowotarski
Data wytworzenia
27.01.2023
Informację opublikował
Magdalena Węgrzyn
Data publikacji
27.01.2023
Nazwa pliku
1.1 Ogłoszenie naboru na stanowisko Podinspektora ds. Komunikacji i transportu
Podmiot publikujący
Starostwo Powiatowe w Nowym Targu
Informację wytworzył
Krzysztof Faber - Starosta Nowotarski
Data wytworzenia
27.01.2023
Informację opublikował
Magdalena Węgrzyn
Data publikacji
27.01.2023
Nazwa pliku
1.2 Klauzula informacyjna w procesie naboru na wolne stanowisko pracy
Podmiot publikujący
Starostwo Powiatowe w Nowym Targu
Informację wytworzył
Krzysztof Faber - Starosta Nowotarski
Data wytworzenia
27.01.2023
Informację opublikował
Magdalena Węgrzyn
Data publikacji
27.01.2023
Nazwa pliku
1.3 Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
Podmiot publikujący
Starostwo Powiatowe w Nowym Targu
Informację wytworzył
Krzysztof Faber - Starosta Nowotarski
Data wytworzenia
27.01.2023
Informację opublikował
Magdalena Węgrzyn
Data publikacji
27.01.2023
Nazwa pliku
1.4 Druk Oswiadczenia o wyrazeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych podanych dobrowolnie z wlasnej inicjatywy
Podmiot publikujący
Starostwo Powiatowe w Nowym Targu
Informację wytworzył
Krzysztof Faber - Starosta Nowotarski
Data wytworzenia
27.01.2023
Informację opublikował
Magdalena Węgrzyn
Data publikacji
27.01.2023