ࡱ> proUbjbj]].d??**e7e7e7e7e7y7y7y7y7,7\y7A88888888@@@@@@@CFP@-e788888@e7e788@f9f9f98e78e78@f98@f9f9u?|[@8^ZZ59?X{@@0AI@F9^F$[@Fe7[@ f9888@@f9888A8888F888888888*+ +6:DOM POMOCY SPOAECZNEJ  SMREK W ZASKALU UL. KARDYNAAA KAROLA WOJTYAY 136 OGAASZA NABR NA WOLNE URZDNICZE STANOWISKO REFERENT Termin skBadania dokumentw: do 18.07.2019 r. 1. STANOWISKO:REFERENT 2. Niezbdne wymagania od kandydatw:SpeBnianie wymagaD okre[lonych w art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008r o pracownikach samorzdowych (t. j. DZ.U.2018.1260 ), dla stanowisk urzdniczych, tj.: Obywatelstwo polskie. PeBna zdolno[ do czynno[ci prawnych oraz korzystanie z peBni praw publicznych. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sdu za umy[lne przestpstwo [cigane z oskar|enia publicznego lub umy[lne przestpstwo skarbowe. Nieposzlakowana opinia. Kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na okre[lonym stanowisku, tj.: wyksztaBcenie co najmniej [rednie 3. Wymagania dodatkowe od kandydatw ( bdce przedmiotem oceny):Wiedza specjalistyczna i umiejtno[ stosowania odpowiednich przepisw z zakresu zadaD realizowanych przez Dom Pomocy SpoBecznej  Smrek w Zaskalu, w tym znajomo[ przepisw ustawy kodeks postpowania administracyjnego i przepisw kancelaryjno-archiwalnych. Oglna znajomo[ przepisw z zakresu ochrony danych osobowych, dostpu do informacji publicznej. Znajomo[ przepisw ustaw o pracownikach samorzdowych, o pomocy spoBecznej, o finansach publicznych. Umiejtno[ obsBugi komputera z prac w programach Word, Excel, Power Point na poziomie niezbdnym do realizacji zadaD. Wysoka kultura jzykowa oraz sprawno[ w redagowaniu tekstw. Umiejtno[ci w zakresie komunikacji werbalnej i pisemnej  formuBowanie wypowiedzi w sposb gwarantujcy ich zrozumienie, udzielanie wyczerpujcych i rzeczowych odpowiedzi oraz stosowanie przyjtych form i stylu korespondencji oraz jzyka i tre[ci pism. 4. Zakres wykonywanych zadaD na stanowisku: Prowadzenie sekretariatu Dyrektora Domu. Prowadzenie obsBugi kancelaryjnej Domu. ObsBuga poczty elektronicznej, centrali telefonicznej, kserokopiarki, skanera i faksu. Sporzdzanie na zlecenie Dyrektora pism i zarzdzeD. Prowadzenie dziennikw korespondencyjnych. Rozdzielanie scedowanej przez Dyrektora poczty dla poszczeglnych pracownikw. Organizowanie wysyBki i odbioru korespondencji oraz przesyBek pocztowych. Prowadzenie obsBugi kancelaryjnej spotkaD Dyrektora z mieszkaDcami oraz narad roboczych organizowanych z pracownikami DPS. Przeprowadzanie postpowaD o udzielenie zamwieD publicznych do 30 tys. euro na zakup [rodkw czysto[ci, artykuBw chemicznych, materiaBw biurowych, odzie|y i obuwia roboczego oraz [rodkw ochrony indywidualnej. Kontrolowanie poprawno[ci wystawienia faktur wpBywajcych do jednostki. Prowadzenie ewidencji przychodw i rozchodw [rodkw czysto[ci, artykuBw chemicznych, materiaBw biurowych, odzie|y i obuwia roboczego oraz [rodkw ochrony indywidualnej. Prowadzenie ewidencji odpadw wytwarzanych w DPS  Smrek w Zaskalu. UdziaB w komisjach powoBywanych przez Dyrektora Domu. Prowadzenie zakBadowej skBadnicy akt. Sporzdzanie zestawieD faktur oraz ich terminowe przekazywanie do Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Nowym Targu prowadzcych obsBug finansowo  ksigow Domu. Wykonywanie zadaD z zakresu ochrony p. po|. Organizowanie prbnej ewakuacji obiektu zgodnie z przepisami prawa w tym zakresie. Dopilnowanie rozmieszczenia, sprawno[ci ikonserwacji sprztu iurzdzeD p.po|., oznakowania drg ewakuacyjnych ipo|arowych [rodkw Bczno[ci i alarmowania oraz punktw czerpania wody do celw ga[niczych itp., zgodne z przepisami prawa w tym zakresie.5. Warunki pracy praca w wymiarze 1 etatu rodzaj umowy: umowa o prac na okres prbny z mo|liwo[ci przedBu|enia na czas okre[lony, a nastpnie na czas nieokre[lony godziny pracy: 07:30  15:30 Nie jest mo|liwe Bczenie zatrudnienia w DPS  Sm   > L N f h , . 0 Z \   2 4 ^  npĶĤwe#h5.B*CJOJQJ^JaJphh5.5CJOJQJ^JaJh:5CJOJQJ^JaJh5.5CJOJQJ^JaJh5.CJOJQJ^JaJh5.h5.CJ OJQJ^JaJ h5.5CJ OJQJ^JaJ h:h5.h:h5.5OJQJ^Jh:h5.OJQJ^Jh:h5.OJQJ'P  h j . Skd$$If0Af%i44 lap $$Ifa$$1$If$a$ . 0 \  4  "OUkd$$If0Af%i44 lap0 & Fdh$$d%d&d'd1$IfNOPQ)$$d%d&d'd1$IfNOPQ"p0$$d%d&d'd1$IfNOPQ^gd:0 & Fdh$$d%d&d'd1$IfNOPQ$1$If TVd,2~,vxzPRDF;zdddd+h5.B*CJOJQJ^JaJnHphtH h:h:1h:h5.B*CJOJQJ^JaJnHphtH$h:h5.CJOJPJQJ^JaJ h5.6CJOJQJ\^JaJh5.CJOJQJ\^JaJ#h5.B*CJOJQJ^JaJphh5.CJOJQJ^JaJh5.5CJOJQJ^JaJh5.' xRF| dzzzzzzzzzz$$ & Fdh$*$Ifa$$$ & Fd$Ifa$gd:$1$IfUkd0$$If)0Af%i44 lapFz|  bdVX D!F!!!$$4$6$V$f$h$\%^%%%%%%&899 :::崣側ph5.5CJOJQJ^JaJUh5.CJOJPJQJ^JaJ#h5.B*CJOJQJ^JaJph h5.5CJOJQJ\^JaJh5.CJOJQJ^JaJh5.5CJOJQJ^JaJ&h5.CJOJPJQJ^JaJnH tH h5.+h5.B*CJOJQJ^JaJnHphtH,X F!!$$6$h$^%ynZ & F$-D1$IfM & F$1$If$1$IfUkd$$If#0Af%i44 lap$ & Fdh$*$Ifa$m$$$ & Fdh$*$Ifa$ ^%%%99::::zre_S h$1$If^h$If h$1$G$If^h$1$IfUkdd$$If0Af%i44 lap $$1$Ifa$ $1$If^ & F$-D1$IfM rek z wykonywaniem zaj to|samych, pozostajcych w sprzeczno[ci lub zwizanych z zajciami, ktre pracownik wykonywa bdzie w ramach obowizkw sBu|bowych, wywoBujcych uzasadnione podejrzenie o stronniczo[ lub interesowno[.6. Miejsce wykonywania pracy: Dom Pomocy SpoBecznej  Smrek w Zaskalu, ul. KardynaBa Karola WojtyBy 136 7. Wymagane dokumenty: list motywacyjny; |yciorys  curriculum vitae; kserokopie dyplomw lub dokumentw potwierdzajcych wyksztaBcenie, uprawnienia, dodatkowe kwalifikacje iumiejtno[ci (certyfikaty, za[wiadczenia ze szkoleD, ); kopie [wiadectw pracy lub za[wiadczeD z dotychczasowych miejsc pracy potwierdzajce sta| pracy (w przypadku, gdy wymagane jest udokumentowanie sta|u pracy); kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegajcej si o zatrudnienie; o[wiadczenie kandydata o niekaralno[ci za umy[lne przestpstwo [cigane z oskar|enia publicznego lub umy[lne przestpstwo skarbowe; o[wiadczenie o peBnej zdolno[ci do czynno[ci prawnych i korzystaniu z peBni praw publicznych; o[wiadczenie o wyra|eniu dobrowolnej zgody na przetwarzanie danych osobowych do celw rekrutacji w ramach naboru na wolne stanowisko urzdnicze, w tym kierownicze stanowisko urzdnicze; o[wiadczenie dla kandydata ubiegajcego si o prac w DPS  Smrek w Zaskalu dotyczce przetwarzania danych osobowych oraz wykorzystania wizerunku; informacja z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralno[ci (dotyczy osb, ktrym zostanie przedstawiona oferta pracy); o[wiadczenie o posiadanym stopniu niepeBnosprawno[ci (w przypadku kandydata, ktry zamierza skorzysta z uprawnienia o ktrym mowa w art. 13 a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorzdowych); inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejtno[ciach. Uwaga: osoby, ktre nie speBni wszystkich wymogw niezbdnych, nie zostan dopuszczone do udziaBu w prowadzonym postpowaniu.8. Metody selekcji kandydatw:W zale|no[ci od ilo[ci skBadanych aplikacji : 1. rozmowa kwalifikacyjna; 9. Miejsce i termin zBo|enia dokumentw:Wymagane dokumenty aplikacyjne nale|y zBo|y osobi[cie w siedzibie Domu Pomocy SpoBecznej  Smrek w Zaskalu, ul. KardynaBa Karola WojtyBy 136, na Dzienniku Podawczym lub przesBa poczt na adres: Dom Pomocy SpoBecznej  Smrek W Zaskalu, ul. KardynaBa Karola WojtyBy 136, 34-424 Szaflary w zaklejonej kopercie wraz z wyszczeglnionym spisem zaBcznikw oraz dopiskiem na kopercie: DOTYCZY NABORU NA STANOWISKO: REFERENT Termin skBadania dokumentw: do 18.07.2019 r. Dat zBo|enia oferty, jest data wpBywu lub data osobistego jej dostarczenia do Domu Pomocy SpoBecznej  Smrek w Zaskalu - sekretariat. 10.Informacja dodatkowa dla kandydatw:I. W toku naboru komisja wyBania nie wicej ni| piciu najlepszych kandydatw, speBniajcych wymagania niezbdne oraz w najwikszym stopniu speBniajcych wymagania dodatkowe, ktrych przedstawia kierownikowi jednostki celem zatrudnienia wybranego kandydata. W Domu Pomocy SpoBecznej  Smrek wskaznik zatrudnienia osb niepeBnosprawnych w miesicu poprzedzajcym dat upublicznienia ogBoszenia o naborze, jest ni|szy ni| 6%. II. Aplikacje, ktre wpByn do Domu Pomocy SpoBecznej  Smrek w Zaskalu po terminie wy|ej okre[lonym, nie bd rozpatrywane. Informacja o zakwalifikowaniu si kandydatw po wstpnej selekcji do kolejnego etapu tj. 1)rozmowy kwalifikacyjnej lub 2) sprawdzianu wiedzy, wraz ze wskazaniem terminu i miejsca zostanie przekazana kandydatowi telefonicznie lub e-mailem przez Sekretarza komisji rekrutacyjnej. Informacja o wyniku naboru bdzie umieszczona na stronie internetowej  HYPERLINK "" www.nowotarski.pl/bip/praca  oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Domu Pomocy SpoBecznej  Smrek w Zaskalu, ul. KardynaBa Karola WojtyBy 136. :::::::::;8;:;|<~<==8>:><>f?h?"@$@AABBCC~EEFFF"FGGRGTGGGGGG:H*CJOJQJ^JaJ"h5.CJOJQJ^JaJnH tH h5.CJOJQJ^JaJh5.CJOJPJQJ^JaJh5.5CJOJQJ^JaJh5.h5.CJOJQJ^JaJ2::::;:;~<=<>h?$@ABCE||| & F$1$If$ & F$1$Ifa$ $$1$G$Ifa$$1$IfUkd$$If0Af%i44 lapEFFGGTGGGGUkd$$IfW0Af%i44 lap$1$If$ & F$1$Ifa$GGo> WW8Num9z0CJOJQJ^JaJ*/* WW8Num9z1*/* WW8Num9z2*/* WW8Num9z3*/* WW8Num9z4*/* WW8Num9z5*/* WW8Num9z6*/* WW8Num9z7*/* WW8Num9z8Fo!F WW8Num10z05CJOJQJ\^JaJ,/1, WW8Num10z1,/A, WW8Num10z2,/Q, WW8Num10z3,/a, WW8Num10z4,/q, WW8Num10z5,/, WW8Num10z6,/, WW8Num10z7,/, WW8Num10z8,/, WW8Num11z0,/, WW8Num11z1,/, WW8Num11z2,/, WW8Num11z3,/, WW8Num11z4,/, WW8Num11z5,/, WW8Num11z6,/!, WW8Num11z7,/1, WW8Num11z8JoAJ WW8Num12z0B*CJOJQJ^JaJph,/Q, WW8Num12z1,/a, WW8Num12z2,/q, WW8Num12z3,/, WW8Num12z4,/, WW8Num12z5,/, WW8Num12z6,/, WW8Num12z7,/, WW8Num12z8,/, WW8Num13z0,/, WW8Num13z1,/, WW8Num13z2,/, WW8Num13z3,/, WW8Num13z4,/!, WW8Num13z5,/1, WW8Num13z6,/A, WW8Num13z7,/Q, WW8Num13z8,/a, WW8Num14z0,/q, WW8Num14z1,/, WW8Num14z2,/, WW8Num14z3,/, WW8Num14z4,/, WW8Num14z5,/, WW8Num14z6,/, WW8Num14z7,/, WW8Num14z8FoF WW8Num15z05CJOJQJ\^JaJ,/ , WW8Num15z1,/ , WW8Num15z2,/! , WW8Num15z3,/1 , WW8Num15z4,/A , WW8Num15z5,/Q , WW8Num15z6,/a , WW8Num15z7,/q , WW8Num15z80o 0 WW8Num16z0^J0o 0 WW8Num17z0o(,/ , WW8Num17z1,/ , WW8Num17z2,/ , WW8Num17z3,/ , WW8Num17z4,/ , WW8Num17z5,/ , WW8Num17z6,/ , WW8Num17z7,/ , WW8Num17z8,/! , WW8Num18z0,/1 , WW8Num18z1,/A , WW8Num18z2,/Q , WW8Num18z3,/a , WW8Num18z4,/q , WW8Num18z5,/ , WW8Num18z6,/ , WW8Num18z7,/ , WW8Num18z8@o @ WW8Num19z0CJOJQJ^Jo(@o @ WW8Num19z1CJOJQJ^Jo(@o @ WW8Num19z2CJOJQJ^Jo(0o 0 WW8Num20z05,/ , WW8Num20z1,/ , WW8Num20z2,/ , WW8Num20z3,/! , WW8Num20z4,/1 , WW8Num20z5,/A , WW8Num20z6,/Q , WW8Num20z7,/a , WW8Num20z8L/q L Domy[lna czcionka akapitu18U` 8 HiperBcze >*B*phLo L Tekst dymka ZnakCJOJQJ^JaJ4W` 4  Pogrubienie5\RO R NagBwek3 x$OJ QJ CJPJ ^JaJJB@ J Tekst podstawowyd*/@ * Lista^JH"@ H Legenda xx $CJ6^JaJ]0O 0 Indeks $^JRO R NagBwek2 x$OJ QJ CJPJ ^JaJJO J Legenda2 xx $CJ6^JaJ]RO R NagBwek1 x$OJ QJ CJPJ ^JaJJO2 J Legenda1 xx $CJ6^JaJ]T`B T  Bez odstpw*$CJ_HaJmHnHsHtHF@R F Tekst dymkaOJQJCJ^JaJ@Ob @ Zawarto[ tabeli $JOa r J NagBwek tabeli $a$ $5\p@ p Akapit z list"d*$^]`m$OJQJCJPJ^JaJPK![Content_Types].xmlN0EH-J@%ǎǢ|ș$زULTB l,3;rØJB+$G]7O٭VFMG.|H" rxx5aKFXKS1,G-TNz b1UB8;^e9nNӨZ=dwqŷ7͠iލ.éIB'º;z~ݡOCQJ ˦96M .*!ޞovngUVo UYC<7^S*C0ױDzRA#8ꍉU47U6K|Ptu̹'Yv@~ !E1 ۰Nh4Of**byp/36Ĵ^NhwQV5nhϿ~Tڲ7ac$bL.Xܢ5w97[ Cֳ6|O(c5c4-h܇EMnUD !~`ϘJ0A?My71e1ۭ.Ѣ-4RUn{uSLɟ)nL \BuB7Ji\Cbw@m/k_֜aΒjFHP؏T,مdf|,Yd̬#r@PU(T7$ow<缂Frz:Y'[`߇@ST滪7_ǬFQ Zyٿ ڎ`rPh1,QWIDANT~AoE)C3`]dm2iVֵ褽Vl dF:KU+/. "^%:EGMUU,-.01CRpX8@0(  B S  efCq^`OJQJCJ6^JaJ\.^`OJQJCJnH tH ^JaJ)^`OJQJCJ5^JaJ\)^`B*phOJQJCJ^JaJ. ^`OJQJCJPJnHtH^JaJ.^`.pL^p`L.@ ^@ `.^`.L^`L.^`.^`.PL^P`L.^`^`^`^`^`^`^`^`^`WW8Num1WW8Num2WW8Num3WW8Num4WW8Num7:5.@(pp$p8Unknown G.[x Times New Roman5Symbol3. .[x Arial7$BCambria7.*{$ Calibri7. [ @Verdana?= .Cx Courier New;Wingdings9. . Segoe UIG&  xP!Liberation SansG. P<*Microsoft YaHeiA$BCambria Math"Ah"w9Bw'8Bw'F6F6!0KX:! xx mklima Dorota Sularz$      Oh+'0p   , 8 DPX`hmklimaNormalDorota Sularz3Microsoft Office Word@ @93Z5@X^02@FVZ5F՜.+,0 hp|  6  Tytu  !"#$%&'()*+,-./012456789:<=>?@ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ[\]^`abcdefhijklmnqRoot Entry FZZ5sData 31Table;GWordDocument.dSummaryInformation(_DocumentSummaryInformation8gCompObj{  F)Dokument programu Microsoft Word 972003 MSWordDocWord.Document.89q